Jumaat, 2 November 2012

Hantu Tangga: Kenangan Masa Kecil

2 ulasan:
 

      Saya rasa semua pernah alami perasaan ini. Saya tidak tahu pula kalau hantu tangga ni benar - benar wujud. Mengikut pengalamai saya, saya tidak lagi bersua mesra dengan apa - apa jenis hantu. 

      Masa kanak - kanak dahulu, tangga gelap. Seram naik bulu, macam - macam dalam fikiran. Terbayang gadis    rambut panjang, lembaga hitam merangkak + mata merah atau macam - macam lagi (mengikut citarasa atau kreativiti masing - masing). Tambahan, bukan sahaja tangga. Luar tingkap, bawah katil, tandas. Haha!

     Apa - apa pun, saya pun tidak tahu kenapa bila semakin dewasa perasaan takut itu kian hilang. Semua itu cuma kenangan dan bila diingat kembali, kreatif juga saya semasa kecil.

2 ulasan:

chrissy J berkata...

percaya pada hnatu tak?

meesrting berkata...

Percaya.. chrissy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.