Isnin, 15 Oktober 2012

Kejayaan Dua Minggu

7 ulasan:
 
            Tidak terasa sudah dua Minggu aku behenti merokok. Masih ada juga rasa mau merokok. Kepada perempuan - perempuan yang desak lelaki suruh berenti merokok tu. Ingat senang? 
                  Rasa mau merokok tu kena lawan. Susah ba tu, perasaan tu hanya mampu dirasakan oleh perokok.  

          Tapi mujurlah sekarang ni aku tidak cari sudah rokok. Membeli pun tidak cuma cepat lapar dan selera makan jadi kuat.

                     Adakah patut tengah - tengah malam rasa mau makan moist kek, ais krim, biskut chipsmore, ayam bakar, daging rusa dan macam - macam lagiNi menimbulkan kerisauan aku, takut perut buncit walaupun kurus kering. 
Tapi bak Dr. Hana cakap prepare for the Worst. So, Aku kena start bersenam. Yoosh!!!

7 ulasan:

CoffeeBlame berkata...

amboi.. mcm2 mknan yg dmnta oleh prut tue.. hehehhee..
untung lar klau dpt mkn smua.. :P

Cakap Bisa berkata...

hahahaha. kalau ada duit betimbun.. leh ar bli daging rusa.. haha!!

CoffeeBlame berkata...

utg la dpt mkn dgng rusa..
hahhaa..
tp kna igt la bdn 2 sma ek..
GUMUK.. :P

✿Lady Ainaa✿ berkata...

bguslah kalau macam tu... biar lapar mknan tapi jgn lapar rokok.. pakcik sy pun ckp, benti merokok memang selera naik.. tu tanda badan dah sihat.. hehe

Cakap Bisa berkata...

hehe..n sbb rasa da ok.. 2 la nak melahap jak..:P

yusof ruzaimi berkata...

kite org perempuan pon nafsu makan kuat. sbb tu kite org perempuan ni ramai badan gempal..
heheheh

Cakap Bisa berkata...

jangan nak pompuan sangat la kan.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.