Selasa, 16 Oktober 2012

Strawberry Cheese Cake

9 ulasan:
 

Tengok gambar kek ni...  Huh!  mengoda jiwa sungguh.  Rupa mengoda rasa dengan kata lain, aku tengok pun boleh terliur.  Haha!

Da siap puji kek ni,  mari kita fokus kepada sebab kenapa gambar ni dipos.  ok,  Ni adalah kek Cik Hana. Sebelum aku tau harga kek ni,  aku jangka harganya RM7.99. Lepas tu member seorang ni pula teka,  dia UP lagi jadi RM12.00. Tapi mau tau ka harga sebenar kek ni? Hanganya tidak lebih dari RM5.00.  Terkejut aku bila dapat tau harganya cuma RM2.50.

Memang tidak ku sangka benda seperti ini boleh terjadi.  Haha!  bak kata pepatah '' BARU KAU TAHU LANGIT TU TINGGI KA RENDAH''.  Betul ka ni?  Biarkanlah. 

Published with Blogger-droid v2.0.9

9 ulasan:

CoffeeBlame berkata...

nak! nak! nak!
leh x???
please! please! :P

Cakap Bisa berkata...

haha.. kat mn ada jual ni?

CoffeeBlame berkata...

kt kdai kek la..
atw secret recipe..
tp mahal skit.. :)

Fendy berkata...

bole minx x?..haha..sedap tuuuu...

Cakap Bisa berkata...

Fendy: Huhu.. aku pn telan air liur jak ni. ni aku curi pic org.. tuan punya pic yg beli kek ni.. haha

Kopi: 2 la mahai noh. xda duet.. haha!

Tracey berkata...

wer....sedappppp

hana berkata...

sedappppppp!!!
dia punya cheese creamy, soft, fluffy!
dia punya strawberry.. perghhhh!! fresh, terbaik dari ladang!

yusof ruzaimi berkata...

mane beli kek ni bah?
mau satu ba...

Cakap Bisa berkata...

hahaa.. product of India sop.. 2 la harga dia rm 2.50 jak.. p cantik kan rupa dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.