Isnin, 28 Januari 2013

Turkish Ice Cream Man

4 ulasan:
 
Turkish Ice Cream man in korea seoul


Crazy Turkish Ice Cream Man



      Inilah cara penjual ais krim di korea menjual ais krim mereka. Mungkin ini cara mereka mau bergembira dengan pembeli, bermain dengan pembeli dan menarik perhatian si pembeli. Tapi bagi aku la, ngam untuk kanak - kanak saja ba ni, orang tua kurang sesuai. Apa - apa pun itu cara mereka.  

     Siapa pernah nampak aiskrim ni? aku tidak pernah nampak atau rasa, tapi nampak macam liat, anjal, em.. apa lagi perkataan sesuai, macam gula - gula getah pula. 

4 ulasan:

Budak Kampung berkata...

kalau xsilap la msuk dlm spice route ai 2 kan?

Cakap Bisa berkata...

x pasti.. SR season yang mana ni? yang terbaru ka?

Nurul Aini berkata...

A'ah ada pernah masuk spice route..nampak macam keras kan..peniaga aiskrim ni pun suka main2..buat lawak dengan pembeli. Teringin nak rasa, macam mana lah rasa aiskrim turkish ni ye.

Cakap Bisa berkata...

2 la.. kat malaysia ada ka ni? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.