Sabtu, 5 Januari 2013

Sugar Mahal, Sugar Murah: Haiwan Gebu

Tiada ulasan:
 
Sugar Glider

Nah, nda aku tau kenapa aku tiba - tiba melawat sugar glider dalam mudah ni. Haaaa.....

        Maklumlah, haiwan berbulu gebu ni membuatkan aku geram berabis. Balik kepada gambar tupai kecik ni, terkejut juga sikit sebab harga dia RM150 sahaja banding dengan harga yang selalu aku nampak kat pasar malam atau dengar - dengar harga dari kawan iaitu lebih kurang RM250 - 300.  Kalau di Sabah, harga seekor mencecah RM700. Mahal sungguh.

Jadi kepada sesiapa mau beli sugar glider tu lawat la link dibawah.
                http://www.mudah.my/Sugar+glider+Joyce-19644193.htm


Aku bukan penjual, bukan promoter haiwan ini. Saja kongsi.






Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.