Isnin, 29 Oktober 2012

Lagu Blog: Rasional

2 ulasan:
 
     Menyuarakna pandangan sahaja. Tiada niat mau memangkah, menjatuhkan atau lain - lain. Kalau benda ni kita ambil tau dan nilai sebaik - baiknya, kita akan dapat sesuatu yang berguna. Aku bukanlah senior blogger, cuma mau berkongsikan rasa dihati. 

     Isunya ialah pasang lagu kat blog. Ada pasang lagu yang tidak boleh off dan ada yang boleh off. Ada yang boleh off tu pun satu hal. Mau cari tempat off tu kerja juga. Ada sesetangah blogger letak widget muzik tu kat bawah. Huh! susah mau scroll down sebab mau matikan lagu. Ada letak atas, senang mau bagi mati. Tapi cuba bayangkan bila anda sedang blogwalking. Buka multiple tab, lepas tu dalam sepuluh tab tu ada lima blog berwidget lagu. Berkumandang ditelinga, clash of song. Nah!! Payah mau off lagi. Tidak mustahil ada yang akan cakap siapa suruh tidak off sound. Aku jawab, bagi la aku peluang hidup gembira. Boleh tangkap kan. 

Pengakhiran; kepada blogger yang pasang lagu, saya minta maaf kalau post ini menyerang anda. Tiada niat menyerang, cuma ingin berkongsi rasa. Demi kemaslahatan jagat raya. Kalau ada sebarang idea atau bantahan, sila kemukaan. 

2 ulasan:

sayang berkata...

<------ hehek.. >_< ape pon..yer jugak memang mengaggu lol. but I love song:I

nyte dri Nadiah ~_^

meesrting berkata...

Haha.. sama dengan aku juga.. minat juga lagu. tapi bukan suma manusia minat lagu yang kita pasang. kan2.. hehehe.. kalau kita minat. dengar sendiri jak la kan.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Cakapbisa. Dikuasakan oleh Blogger.